De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Liempde, Nederland van Elke Vierveijzer - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Liempde, Nederland van Elke Vierveijzer - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

03 Mei 2017 | Nederland, Liempde

Dag allemaal,

Het is bijna zover en de spanning begint te stijgen; over 4 dagen vertrek ik in mijn eentje op een reis van een maand door Nepal. Het voelt heel dubbel allemaal. Het was erg fijn om de afgelopen twee weken beetje bij beetje de druk van het vele spelen los te laten en me voor te bereiden op het weggaan. Ik heb veel spulletjes verzameld, me goed ingelezen, ben op bezoek geweest bij mensen die veelvuldig in Nepal zijn geweest, heb veel leuke dingen gedaan en cadeautjes ontvangen (waarvoor dank!), ebooks en muziek gehamsterd en inentingen en O.R.S gehaald. Nu het bijna zover is wissel ik voortdurend tussen gevoelens van vrijheid, een vurig gevoel dat ik iets prachtigs tegemoet ga, heimwee in het vooruit, angst, het gevoel dat ik dingen vergeet, onbestemd zijn en veel enthousiaste zin die continu wordt afgewisseld met een irritant 'ik-weet-helemaal-niet-wat-er-gaat-gebeuren zeurtje' in mijn buik. Ik ben me er erg van bewust dat ik me op veel dingen niet voor kan bereiden, dus heb ik me voorgenomen om er zo open en vrij mogelijk in te gaan; laat maar komen. Alles mag zijn, alles mag bestaan. Ik denk dat dat de juiste manier is om zo veel mogelijk mee te krijgen en ervan te genieten.

Zo'n reis maken is trouwens ook goed voor het besef van de mensen om je heen; wat een rijkdom om zo bewust met iedereen die me lief is te zijn en iedereen voor even heel bewust gedag te zeggen. Dankjulliewel.

Via dit reisdagboek wil ik iedereen die het leuk vindt op de hoogte houden van dit fijne avontuur. Ik weet niet of ik veel zal schrijven, het zijn per slot van rekening maar vier weken. Maar omdat er heus niet altijd tijd is om te bellen, zullen de tekenen van leven jullie via deze blog een beetje op de hoogte houden. Whatsappen kan, indien er Wi-fi is, altijd.
Vlieg een beetje met me mee, zondag. Dat zou ik fijn vinden.

Tot snel, als ik weer terig ben met een rugzak vol prachtige verhalen!

En voor nu; Namasté - Ik eer die plaats in jou, waar het hele Universum verblijft. En wanneer ik in die plaats in mij ben en jij bent in die plaats in jou, dan bestaat er ons. En zo zijn wij in wezen nooit gescheiden.

Doei!

  • 03 Mei 2017 - 18:41

    Wouter:

    Viel Spass!

  • 03 Mei 2017 - 20:13

    Willie En Kitty Van Der Horst:

    Veel succes Elke !

  • 03 Mei 2017 - 23:10

    Nick :

    Veel plezier en een mooie reis

  • 04 Mei 2017 - 03:18

    Jannes En Moow:

    Mooi elke! We hopen nog veel wisselingen etc in gevoelens voorbij te zien komen, hoort er allemaal bij! Pas als je daar bent merk je hoe makkelijk het is om te beginnen aan je reis.. goeie reis en vooral veel plezier!! Kus!

  • 04 Mei 2017 - 13:55

    Connie Thoolen:

    Ik wens jou een hele fijne en veilige reis toe, wat zul je veel ervaringen opdoen!! Ik zal je volgen. Heel veel succes met de voorbereidingen en de reis.

  • 04 Mei 2017 - 13:56

    Connie Thoolen:

    Een hele fijne en veilige reis, ik zal je volgen! Wat zul je veel ervaringen opdoen...

  • 04 Mei 2017 - 17:16

    Harry De Vries:

    Lieve Elke. Je gaat alleen maar onze gedachten zijn bij je, mooie reis en veel plezier. Doe geen dingen die ik ik niet zou doen. Kom veilig thuis.

  • 05 Mei 2017 - 15:31

    Ernst Jan Mulderij:

    Een goede reis en heel veel plezier gewenst! Ik hoop dat je veel indrukwekkende levensverhalen en veel muzikale inspiratie mee terug neemt. Geniet vooral van deze bijzondere reis.

  • 07 Mei 2017 - 05:29

    Will De Vries:

    Lieve Elke de waarschijnlijk mooiste reis , zoniet de meest indrukwekkende reis die je gaat maken Laat veiligheid je metgezel zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Liempde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2017

De laatste voorbereidingen
Elke

Actief sinds 03 Mei 2017
Verslag gelezen: 1298
Totaal aantal bezoekers 9811

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

03 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

07 Mei 2017 - 02 Juni 2017

Elke in Nepal

Landen bezocht: